×

Registrace

Profilové údaje

Přihlašovací údaje

nebo přihlásit

Zadejte prosím jméno.
Zadejte prosím příjmení.
Jméno není správně.
Příjmení není správně.
Tohle přece není emailová adresa.
Je třeba zadat emailovou adresu.
Tento email je již registrován. Zvolte jiný nebo nám napište.
Je třeba zadat heslo.
Zadejte platné heslo.
Prosím heslo o délce 6-16 znaků.
Prosím heslo maximálně do 16 znaků.
Zadaná hesla nejsou stejná.
Musíte souhlasit s Podmínkami užití webového rozhraní.
Email nebo heslo jsou chybně. Zkuste to znovu.

Reklamační řád

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu GadgetIT od naší společnosti

GadgetIT s.r.o., se sídlem Bělehradská 858/23, Vinohrady, 120 00 Praha 2

IČ: 03751911

DIČ: CZ03751911

zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 237156

Kontaktní adresa: Gadgetit, Americká 1787/58, 301 00 Plzeň

Pro vyřizování reklamací doporučujeme přednostně využít kontaktní adresu.

Telefonní číslo: +420 371 140 741

Kontaktní e-mail: info@gadgetit.cz

1.      Za jaké vady zboží odpovídáme?

Jako prodávající odpovídáme za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží:

-     má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy;

-     je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, a

-     vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá Vaší představě, máte v případě, že jste spotřebitelem, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v souladu s článkem 5 Všeobecných obchodních podmínek.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Spotřebitelům dále odpovídáme za to, že se vady nevyskytnou v záruční době. Článek 2 se vztahuje pouze na spotřebitele. Jste-li podnikatelem, činí záruční doba u nepoužitého spotřebního zboží 12 měsíců od převzetí zboží.

 

2.      Jaká je záruční doba?

U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba dvacet čtyři měsíců od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní nebo v dokumentech přiložených ke zboží stanovena delší záruční doba. U zboží prodávaného jako použité zboží je záruční doba dvanáct měsíců od převzetí zboží.

3.      Jaká práva z vadného plnění máte?

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, máte právo na jeho bezplatnou opravu.

U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku můžete místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný, nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, máte právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo máte právo od kupní smlouvy odstoupit.

Právo na přiměřenou slevu máte i v případě, že nejsme schopni dodat Vám novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, nebo v případě, že nezjednáme nápravu v přiměřené době nebo že by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.

U použitého zboží máte nárok pouze na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Právo odstoupit od smlouvy nebo právo požadovat dodání nové věci nemáte v případě, že nemůžete zboží vrátit ve stavu, v jakém jste jej obdrželi (s výjimkou případů stanovených v ustanovení § 2110 OZ).

4.      Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:

-     jste o vadě před převzetím věci věděli;

-     jste vadu sami způsobili;

-     uplynula záruční doba.

Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:

-     opotřebení zboží způsobené jeho užíváním (za opotřebení způsobené užíváním se považuje i snížení kapacity baterií a akumulátorů);

-     vady způsobené nesprávným užíváním zboží, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním.

U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídáme za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.

Neodpovídáme za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí. 

5.      Jak postupovat při reklamaci?

Reklamaci u naší společnosti (nebo osoby, která je na webovém rozhraní uvedena jako osoba určená k opravě) uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. 

Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:

-     Pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně. 

-     Reklamované zboží Vám pro co nejrychlejší vyřízení reklamace doporučujeme (jinak než na dobírku, kterou nepřebíráme) poslat na naši adresu pro reklamace.

-     Pokud nebylo dohodnuto jinak, adresa pro reklamace je Gadgetit, Americká 1787/58, 301 00 PlzeňNezasílejte prosím zboží na adresu sídla firmy(Bělehradská, Praha), vrácení by se zbytečně protáhlo.

Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.

Ke zboží je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace. Nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.

Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci.

Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.

V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.

 

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 18.05.2015.


Můj košík

Košík je prázdný